Menu




Naujasis Audi Q8 e-tron: didesnis efektyvumas ir įveikiamas atstumas

Automobilis 14.11.2022   

Naujasis Audi Q8 e-tron: didesnis efektyvumas ir įveikiamas atstumas


2018-aisiais pristatęs Audi e-tron, keturių žiedų prekės ženklas įžengė į elektrinio mobilumo erą. Naujasis Audi Q8 e-tron pratęsia savo elektrinio pirmtako sėkmės istoriją. Aukščiausios klasės elektrinis SUV ir krosoveris žavi optimizuota vairavimo patirtimi, pagerinta aerodinamika, efektyvesniu įkrovimu, baterijos talpa ir dar didesniu vienu įkrovimu įveikiamu atstumu, siekiančiu iki 582 km SUV versijoje (WLTP ciklu) ir iki 600 km Sportback versijoje (WLTP ciklu).

Nuo pat Audi e-tron debiuto prieš ketverius metus, per kuriuos parduota 150 tūkst. šių elektromobilių, Audi sistemingai laikėsi savo elektrinės strategijos. Šiuo metu gamintojas siūlo aštuonis skirtingus elektrinius modelius. 2026-aisiais šis skaičius viršys 20 ir nuo tada Audi pasauliniu mastu pristatys tik elektrinius modelius. „Savo Vorsprung 2030 strategijoje įvardijome konkrečią datą, kada pasitrauksime iš vidaus degimo variklių rinkos ir aiškiai pasakėme, kad per 11 metų Audi taps visiškai elektriniu prekės ženklu“, – sako Markus Duesmann, AUDI AG valdybos pirmininkas. 

Naujas veidas, naujas vardas, naujas identitetas

Pakrikštijusi šį modelį Q8, Audi aiškiai pasako, kad jis yra visų elektrinių SUV ir krosoverių sąrašo viršūnėje. Vos pažvelgus į Audi Q8 e-tron ir Q8 Sportback e-tron tampa akivaizdu, kad jie yra visiškai elektriniai. Atnaujintas priekio ir galinės dalies dizainas aiškiai atkartoja Audi elektromobilių dizaino kalbą. 

Trys transmisijos versijos

Abiem kėbulo tipams siūlomos trys visais ratais varomų elektrinių transmisijų versijos. Du motorai baziniuose Audi Q8 50 e-tron ir Audi Q8 50 Sportback e-tron“ modeliuose „boost“ režimu generuoja 250 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą, o WLTP ciklu gali nuvažiuoti iki 491 km (SUV) ir iki 505 km („Sportback“). 

Atitinkamai Audi Q8 55 e-tron ir Audi Q8 55 Sportback e-tron pasiekia maksimalią 300 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą. SUV versija vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 582 km, o Sportback – iki 600 km, matuojant WLTP ciklu. Abiejų maksimalus greitis, kaip ir Q8 50 e-tron, yra elektroniniu būdu apribotas iki 200 km/val. 

Aukščiausios klasės Audi SQ8 e-tron ir Audi SQ8 Sportback e-tron turi po tris motorus. Jų maksimali išvystoma galia siekia 370 kW, sukimo momentas – 973 Nm. S modeliai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 494 km (SUV) ir iki 513 km (Sportback). Didžiausias pasiekiamas greitis apribotas iki 210 km/val. 

Talpesnė baterija ir efektyvesnis įkrovimas

Pirkėjai gali rinktis iš dviejų baterijų dydžių. Q8 50 e-tron baterijos naudingoji talpa siekia 89 kWh (bendra talpa 95 kWh), o galingesnės Q8 55 e-tron ir SQ8 e-tron versijos turi 106 kWh (bendra talpa 114 kWh) baterijas. Patobulinti baterijų valdymo sprendimai leido padidinti ir jų naudingąją talpą. Didelės galios greitojo įkrovimo stotelėse Q8 55 e-tron ir SQ8 e-tron galima įkrauti maksimalia 170 kW siekiančia galia. Tokiu atveju didžioji baterija nuo 10 iki 80 proc. gali būti įkrauta vos per 31 minutę – idealiomis sąlygomis tai suteikia iki 420 km (WLTP) ridą. 

Audi Q8 e-tron standartiškai palaiko Plug & Charge funkciją. Suderinamose įkrovimo stotelėse vos prijungus krovimo kabelį prie elektromobilio jis yra atpažįstamas ir iškart pradedamas įkrovimas. 

Patogus parkavimas su Remote Park Assist Plus

Audi Q8 e-tron turi apie 40 pagalbinių vairavimo sistemų. Aplinkos informaciją analizuoja iki penkių radarų, penkių kamerų ir 12 ultragarso sensorių. Viena iš naujovių yra Remote Park Assist Plus – ji padeda Audi Q8 e-tron įsprausti net į siauriausią parkavimo vietą naudojantis myAudi programėle. 

Skaitmeniniai Matrix LED žibintai

Q8 e-tron galima komplektuoti su skaitmeniniais Matrix LED priekiniais žibintais. Važiuojant greitkeliu orientacinės šviesos žymi automobilio vietą juostoje ir taip padeda vairuotojui saugiai laikytis savo juostos. Galimos dar trys naujos funkcijos: pagerinta eismo informacija, juostos apšvietimas su krypties indikatoriumi ir orientacinis apšvietimas užmiesčio keliuose. 

Maksimali erdvė ir patogumas

4,915 metro ilgis, 1,937 metro plotis ir 1,619 metro (Sportback) arba 1,633 metro (SUV) aukštis Q8 e-tron elektromobiliams suteikia maksimalų erdvumą ir komfortą. Jų 2,928 metro siekianti ratų bazė suteikia daug erdvės ir sėdintiems gale. Dosni ir bagažinės talpa: SUV versijoje ji siekia 569 litrus, Sportback – 528 litrus. Priekyje yra papildoma 62 litrų talpos daiktadėžė. 

Naudojamos perdirbtos medžiagos

Audi Q8 e-tron pirkėjams Europoje ir JAV bus sertifikuota kaip neutrali CO2 atžvilgiu. Be to, kai kurias šių elektromobilių detales Audi gamina naudodama perdirbtas medžiagas. Tai leidžia sumažinti naudojamų išteklių kiekį ir prisideda prie uždaro, efektyvaus ir tvaraus medžiagų žiedinio panaudojimo ciklo. Audi Q8 e-tron salone perdirbtos medžiagos naudojamos izoliavimui, amortizavimui ir kiliminėms dangoms. Virš ekrano esantį dekoratyvinį intarpą, vadinamą Tech Layer, galima rinktis su nauja antracito spalvos medžiaga, kurios gamyboje panaudoti perdirbti PET buteliai. S line įrangos pakete sportinės sėdynės yra aptrauktos dirbtine oda ir mikropluošto medžiaga Dinamica. Pastarąją sudaro iki 45 proc. poliesterio pluošto, pagaminto iš perdirbtų PET butelių, naudotos tekstilės ir pluošto likučių.

Maža to, pirmą kartą perdirbtos medžiagos panaudotos gaminant detales, susijusias su saugumu – cheminiu būdu perdirbtos automobilių plastiko atliekos įeina į plastikinius saugos diržų sagčių dangtelius. 

Naujųjų Audi Q8 e-tron ir Audi Q8 Sportback e-tron išankstiniai pardavimai prasidės gruodžio viduryje, o pirmieji automobiliai Audi atstovybes Lietuvoje pasieks 2023 m. pavasarį. 

 



Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën paskelbė pirmąsias visiškai naujo C3 Aircross nuotra...

Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...