Menu




Debiutavo naujasis Volkswagen Multivan T7

Automobilis 16.06.2021   

Debiutavo naujasis Volkswagen Multivan T7


Volkswagen Commercial Vehicles pristatė naujos kartos savo bestselerį Multivan, kuris pirmą kartą gaminamas ant MQB platformos. Nuo šiol jis bus siūlomas ir su iš tinklo įkraunama pavara, todėl galės kurį laiką važiuoti be emisijų. 

Pirmą kartą į Multivan bus montuojami aukščiausių technologijų asistentai, pažangios valdymo ir multimedijos sistemos. Automobilis tapo ir gerokai saugesnis. Lietuvoje išankstiniai naujojo Multivan pardavimai prasidės šių metų spalio viduryje.

Naujasis Multivan nuo šiol tampa talentingu ir visapusišku automobiliu: versija su iš tinklo kraunama jėgaine leis laikinai keliauti be emisijų, o įspūdingas vienu baku įveikiamas atstumas jį paverčia tobulu furgonu ilgoms kelionėms. Iki 4 053 litrų talpos erdvė kroviniams leis perkraustyti visą butą ar pasiimti bet kokį už jachtą ar sklandytuvą mažesnį sporto inventorių. Nepaisant to, 2 000 kg siekiantis tempimo pajėgumas leis vežtis ir juos.

Vienas automobilis – begalė galimybių

Šiuo septynviečiu galinčiu tapti automobiliu Volkswagen Commercial Vehicles į junglią ir skaitmeninę ateitį perkelia specialų automobilizmo jausmą. Sukurtas šeimoms ir aktyviems sportiškiems žmonėms, šis daugiafunkcinis automobilis savo nauja sėdėjimo ir krovinių skyriaus sistema atitinka gausybę mobilumo scenarijų. Tai pabrėžia ir tai, kad bazinės komplektacijos Multivan iškart turi prailgintą ratų bazę su dar daugiau vietos kroviniams. Taip pat prognozuojama, kad dėl savo lankstumo, aukštos kokybės ir į ložę panašaus interjero, Multivan išaugins verslui skirto pavėžėjimo transporto rinkos dalį. 

Nulis emisijų – pirmasis iš tinklo kraunamas Multivan

Viena svarbiausių užduočių Multivan kūrėjams buvo pasiūlyti jį ir su iš tinklo kraunama hibridine jėgaine. Tai leidžia suderinti keliones be emisijų mieste ir ilgą vienu degalų baku nuvažiuojamą atstumą. Ši elektrinį motorą ir benzininį TSI variklį apjungianti eHybrid sistema išvysto 160 kW/218 AG.

Dėl 13 kWh talpos ličio jonų baterijos, Multivan eHybrid miesto keliones gali įveikti vien elektra. Iš tinklo kraunama hibridinė jėgainė buvo sukurta taip, kad pagal nutylėjimą užsivestų elektriniu režimu ir automatiškai leistų įveikti nedidelius atstumus be emisijų. Benzininis TSI variklis įsijungia tik viršijus 130 km/val. greitį. 

3 keturių cilindrų varikliai – 2 turbobenzininiai ir 1 turbodyzelinis

Priekiniais ratais varomą Multivan bus galima pasirinkti ir su vienu iš dviejų 4 cilindrų turbobenzininiu varikliu – 100 kW/136 AG arba 150 kW/204 AG. Kitąmet bus galima pasirinkti ir keturių cilindrų dyzelinį TDI variklį, kuris išvysto 110 kW/150 AG.

Standartiškai komplektuojama automatinė pavarų dėžė

Visos Multivan versijos bus komplektuojamos su automatine DSG pavarų dėže. Šešių bėgių DSG pavarų dėžė buvo sukurta specialiai eHybrid iš tinklo kraunamai jėgainei – ji veikia kartu su elektriniu motoru. TSI, o vėliau ir TDI, versijos bus komplektuojamus su 7 pavarų DSG greičių dėže. Pirmą kartą Multivan bėgių perjungimas vyks elektroniškai, pasitelkiant ypač paprastą bėgių perjungimo svirtelę centrinėje konsolėje.

Pusiau autonominis vairavimas su Travel Assist

Siūlomas vairuotojo asistentų skaičius gerokai išaugo – priklausomai nuo komplektacijų, jų gali būti daugiau nei 20. Standartiškai montuojama Car2X lokalaus įspėjimo sistema, Front Assist stebėjimo sistema su City Emergency Braking, apsaugos nuo mėtymosi sistema Turn-off Assist, Dynamic Road Sign Display, juostos palaikymo Lane Assist su greičio palaikymo sistemos. Inovatyvi Travel Assist sistema apjungia adaptyvią greičio palaikymo ir juostos išlaikymo sistemas, kurios leidžia pusiau autonomiškai keliauti iki 210 km/val. greičiu. Ši sistema smarkiai pagerina vidutinių ir ilgų kelionių saugumą bei komfortą.

Įspūdingos proporcijos – ilgesnė ratų bazė, plotis ir ilgis

Multivan proporcijos atspindi pokyčius. Palyginus su pirmtaku, bazinė versija tapo ilgesnė ir platesnė. Volkswagen Commercial Vehicles šiek tiek sumažino Multivan aukštį, tačiau vietos salone liko tiek pat, o su nauju panoraminiu stoglangiu – dar daugiau. Be veidrodžių Multivan plotis siekia 1 941 mm (37 mm daugiau nei Multivan 6.1), ilgis – 4 973 mm (+69 mm), o aukštis – 1 903 mm (-47 mm). Ratų bazės ilgis – 3 124 mm (+124 mm). Ir vėl bus siūloma ilgesnė Multivan versija, kuri turės identišką ratų bazę, tačiau jos ilgis nuo priekinio iki galinio bamperio sieks 5 173 mm.  

Charizmatiškas kėbulas – žinomiausio pasaulyje furgono DNR

Dizainas naujas, tačiau tai vis dar vienareikšmiškai Multivan. Jis išliko unikalus, nes šio modelio ištakos taip pat unikalios. Iškart matyti, kad šio modelio pirmtakų DNR atliko lemiamą vaidmenį kuriant naująjį Multivan.

 



gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën paskelbė pirmąsias visiškai naujo C3 Aircross nuotra...

Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...