Menu




Dar vienas Peugeot Boxer atnaujinimas

Automobilis 27.07.2020   

Dar vienas Peugeot Boxer atnaujinimas


Dabartinis, atnaujintas Peugeot Boxer pirmą kartą viešai pristatytas prieš du metus tarptautinėje komercinių automobilių parodoje IAA Hanoveryje, Vokietijoje. Tačiau populiaraus prancūziško komercinio modelio atnaujinimai tuo nesibaigė: gama papildyta dviem naujomis versijomis, pristatyti ekologiškai švaresni varikliai, vėliau pasirodė originalią įrangą turintis Dangel 4x4 konceptas. Praėjusiais metais pristatyta ir visiškai elektrinė šio komercinio automobilio versija, su visiškai įkrautu akumuliatoriumi galinti nuvažiuoti nuo 225 iki 270 km pagal NEDC.

Nebūsime originalūs pasakydami, kad Peugeot Boxer, išskyrus kosmetinius štrichus ir variklius, yra tas pats Fiat Ducato. Ne tik – nuo Italijoje esančios FCA („Fiat Chrysler Automobiles“) grupei priklausančios „Sevel“ gamyklos konvejerio nurieda ir artimesnis Peugeot Boxer automobilis iš tos pačios PSA („Peugeot Citroën“) grupės – Citroën Jumper/Relay.

Net ir atnaujintas Boxer iš esmės yra vis dar tas pats trečios kartos modelis, gaminamas nuo 2006-ųjų. 15–20 metų konvejerio ciklas komercinės paskirties automobiliui yra normali praktika. Naudotojo požiūriu, modelis iš esmės patikrintas laiko, o dvi kiek didesnės modernizacijos 2014 ir 2019 m. susijusios su modelio savybių gerinimu ir naujų motorų, atitinkančių griežtesnius taršos reikalavimus pristatymu.

Taigi kas pasikeitė po paskutinio modelio atnaujinimo? Aušintuvo grotelės apvestos charakteringu chromuotu apvadu. Komercinis furgonas ir mikroautobusas šiek tiek ūgtelėjo gabaritų prasme. Galimos trys skirtingą ratų bazę turinčios Boxer furgono/mikroautobuso modifikacijos: 3 000, 3 450 ir 4 035 mm. Automobilio aukštis taip pat gali būti 2 254, 2 522 ir 2 760 mm.

Viso siūlomos aštuonios bazinės Peugeot Boxer modifikacijos, apimančios diapazoną nuo 2,8 iki 3,5 t ir nuo 8 iki 17 m3. Be to, galima ne tik 2WD (4x2), bet ir pravažioji 4WD (4x4) modifikacija, paruošta ilgamečio „Peugeot“ partnerio „Dangel“, daugiau kaip keturis dešimtmečius užsiimančio standartinių Peugeot automobilių perdarymu į versijas su visais varančiaisiais ratais. Pastaroji įmonė, beje, šias versijas gali patiekti Fiat ir Citroën formatais.

 

Atnaujintas Boxer siūlomas trijų skirtingų ratų bazių: 3 000, 3 450 ir 4 035 mm. Tačiau naudingas furgono grindų ilgis gali būti 2 670, 3 120, 3 705 ir 4 070 mm

Bazinis Peugeot Boxer variklis – Prancūzijoje gaminamas 4 cl./2,2 l darbo tūrio turbodyzelinis „2.2 L BlueHDi“ serijos jėgos agregatas, pakeitęs iki šiol naudotą „2.0 L BlueHDi“ serijos motorą. Beje, pirmieji „BlueHDi“ serijos varikliai pristatyti dar 2013 m. Peugeot 508 modeliuose, o juos projektuojant taikytos unikalios testavimo programos, prilygstančios 15 metų intensyvaus naudojimo ciklui. Užtenka vien paminėti, kad varikliai bandyti 50 % didesnėmis apkrovomis nei galimos realios eksploatacijos metu, „kankinti“ šalčio kamerose –30 ºC temperatūroje. Net specifinėmis sąlygomis buvo bandomas išmetimo vamzdis, veikiant jį tiek mechaniškai (kada automobilis dugnu liečia kliūtį), tiek purškiant vandenį ir purvą.

Kai kurios specializuotos įmonės, pavyzdžiui, Vilniuje įsikūrusi „Tukada Tech“ siūlo daug praktiškos įrangos furgonui, pavyzdžiui, krovinių tvirtinimo bėgelius su laikikliais abiejose kėbulo pusėse, patogią pakoją gale iš nerūdijančio plieno, specialius ratų arkų gaubtus

Nors apskritai siūlomos trijų galios pakopų „2.2 L BlueHDi“ varikliai, pas mus siūlomos dvi galingiausios šio motoro versijos: 103 kW/140 AG (+10 AG, lyginant su pirmtaku) ir 121 kW/165 AG (+5 AG). Galingiausio motoro ūgtelėjo ir didžiausio sukimo momento rodiklis. Dabar jis 370 Nm, t. y. 20 Nm didesnis, nei ankstesniame galingiausiame (118 kW/160 AG) variklyje. Kitose rinkose galima silpniausia, 88 kW/120 AG (+10 AG) pajėgumo šio motoro versija. Visuose varikliuose standartiškai įrengta „Start-stop“ sistema.

Nauji varikliai ne tik ekologiškai švaresni, atitinka „Euro 6.2“ (jis gi „Euro 6d-Temp“) taršos reikalavimus, bet ir ekonomiškesni. Gamintojas deklaruoja vidutines 6,2–6,5 l/100 km degalų sąnaudas pagal NEDC metodiką silpnesniam varikliui ir 6,3–6,7 l/100 km galingesnei jo versijai. Pavarų dėžė – 6 pavarų mechaninė – vienintelė visiems modeliams.

Atnaujintame modelyje išplėstas elektroninių vairuotojo pagalbininkų sąrašas. Pavyzdžiui, įdiegta eismo juostos kirtimo įspėjimo sistema „Lane Departure Warning“ ir parkavimo asistentas (pagalbinė automobilio statymo sistema).

Dvi ligšiolinės komplektacijos „Pro“ ir „Premium“ po atnaujinimo papildytos dar dviem: „Grip“ ir „Asphalt“. Pirmoji skirta naudotojams, eksploatuojantiems automobilį ten, kur kelių būklė ne tokia gera, dažni vieškeliai. „Grip“ versijoje jau yra priekiniai ir galiniai purvasaugiai, sustiprinta pakaba, ratų arkų apsaugos, buksavimo kontrolės sistema „Grip Control“ su pagalbine pajudėjimo į įkalnę sistema „Hill Assist“. „Asphalt“ versija specialiai dedikuota vairuotojams, daug laiko praleidžiantiems kelyje, todėl joje jau yra eismo juostos kirtimo įspėjimo sistema „Lane Departure Warning“, automatinis tolimųjų šviesų valdymas, atstumo palaikymas iki priešais važiuojančio automobilio ir kelio ženklų atpažinimas.

Bazinio Boxer BlueHDi 140 Pro furgono su 6 pavarų mechanine greičių dėže kaina prasideda nuo 27 700 eurų*. Analogiško komplektiškumo modifikacija su galingesniu, 165 AG varikliu startuoja nuo 28 500 eurų.

 

Išskirtiniams naudotojų poreikiams istorinis „Peugeot“ partneris „Dangel“ įrengia visų varančiųjų ratų transmisiją Partner/Rifter/Expert/Traveller/Boxer modeliams. Tai ne tik keturių režimų automatinė 4WD (4x4) pavara, bet ir didesnė prošvaisa, modifikuota pakaba, variklio ir pavarų dėžės apsauga. Bazinio Boxer Pro Dangel 4x4 kaina prasideda nuo 33 784 eurų. Be serijinių modelių, nuo 1976 m. su „Peugeot“ bendraujanti prancūzų „Dangel“ karts nuo karto parodo ir įdomių koncepcinių modelių. Vienas tokių įamžintas nuotraukoje kairėje, stovintis šalia specialią įrangą turinčio Rifter Dangel 4x4

*Kainos nurodytos eurais su PVM.

 



gallery image

Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...

Automobilis

Lexus NX:  laužantis stereotipus

Lexus NX: laužantis stereotipus

Po beveik nepasikeitusia išore slypi naujas automobilis. Vid...