Dar prieš oficialų debiutą Agritechnica parodoje Fendt pristatė ketvirtosios kartos 500 Vario modelius, o kartu atnaujino ir 300 Vario seriją.
Naujieji 500 Vario Gen4 kardinaliai atsinaujino po kapotu – vietoje ilgai naudoto Deutz variklio čia sumontuotas Agco Power Core 50. Tai keturių cilindrų, 5,0 l darbinio tūrio agregatas, sukurtas pagal žemojo sūkių režimo („low engine speed“) koncepciją, užtikrinančią ekonomiškesnį darbą.
Dar didesnis pokytis – transmisijoje. Vietoje įprastos Vario dabar montuojama VarioDrive, jau pažįstama iš galingesnių Fendt modelių. Ji leidžia ne tik optimaliau perduoti galią, bet ir gerokai sumažina apsisukimo spindulį. Važiuoklė išliko beveik nepakitusi, tačiau hidraulikos našumas buvo pagerintas.
Penktosios kartos 300 Vario serija taip pat pasitiko nemažai naujovių. Modelių gamą (103–152 AG) papildo Dynamic Performance galios valdymo sistema, kuri, esant poreikiui, priduria papildomus 10 AG. Dizainas atnaujintas, kad derėtų prie kitų Fendt šeimos traktorių, o transmisija išliko ta pati patikima ML75 Vario su 40 km/val. didžiausiu greičiu.
Didžiausi pokyčiai čia – hidraulikos srityje. Dabar galima komplektuoti iki septynių jungčių – priekyje, viduryje ir gale. Be to, trečias vožtuvas leidžia naujajam Cargo 4.75 priekiniam krautuvui atlikti tris funkcijas vienu metu – tai gerokai palengvina darbus ūkyje.