Trumpesnės ratų bazės New Holland T7 traktorius žengia į naują etapą – su rimtais atnaujinimais ir DynamicCommand transmisija. Oficialus debiutas numatytas parodoje Agritechnica lapkritį. Galios diapazonai iš esmės atkartos dabartinę modelių gamą, kuri ir toliau bus siūloma su RangeCommand bei PowerCommand transmisijomis.
T7.175 modelis tampa T7.180 ir gauna šiek tiek daugiau „arklių“. Prie jo prisijungia T7.190, T7.210 ir T7.225, o modelių žymėjimas, kaip įprasta, remiasi padidintos galios rodikliais. Varikliuose svarbus pokytis – maksimali galia dabar pasiekiama ties 1 500 aps./min., todėl pagerėja degalų ekonomija. Kuro bakas padidintas iki 350 l, o AdBlue – iki 48 l.
Iš pradžių rinkoje pasirodys naujoji AutoCommand bepakopės transmisijos versija. Ji gali būti užfiksuota žemesnėje pavarų grupėje, kad sunkių darbų metu daugiau galios tekėtų per mechaninę transmisijos dalį. Didžiausias greitis padidintas iki 55 km/val., o galingesnė stabdžių sistema suteikia daugiau saugumo.
Kitąmet Basildone prasidės DynamicCommand ir RangeCommand versijų gamyba. Kaip ir T6 serijoje, dvigubos sankabos transmisija turės 24 pavaras ir „stabdžio–sankabos“ funkciją. Įdomu tai, kad net T7.225 modelis gaus DynamicCommand – iki šiol ši transmisija buvo siūloma tik modeliuose su CVT. Jis jau spėjo susalyvauti Powermix bandymuose, kur pasiekė 243 g/kWh rezultatą.
Patobulinimų sulaukė ir darbo komfortą gerinančios sistemos. Nauja dviejų akumuliatorių sistema užtikrina efektyvesnį pakabos slopinimą, o priekinė ašis pagerino manevringumą net 17 % – apsisukimo spindulys sumažėjo nuo 14,3 m iki 11,4 m. Didžiausia leidžiama masė dabar siekia 13,5 t, tad naudingasis svoris išaugo iki 5,5 t.
Kabinos viduje laukia daug naujovių. Dalis interjero PMLI atkeliavo iš didesnių T7 modelių – SideWinder porankis čia kiek siauresnis, bet su IntelliView 12 ekranu ir naujo dizaino elektrinių hidraulinių valdymų svirtelėmis. Operatoriai, mėgstantys tradicinius sprendimus, nenuskriausti – mechaniniai valdikliai lieka net ir AutoCommand modeliuose.
Prietaisų skydelis atsinaujino – dabar jis su patogiu valdymo sukikliu porankyje. Pagerintos medžiagos, geresnė klimato kontrolė, daugiau vietos smulkmenoms. Bus siūloma trys stogo tipai, įvairūs apšvietimo paketai ir du kabinos pakabos variantai – mechaninė arba hidraulinė.
Traktoriaus galinė dalis taip pat sutvarkyta praktiškiau – hidraulinės, pneumatines ir elektrinės jungtys tapo lengviau pasiekiamos. Be to, atsiranda nauja nepriklausoma kablio sistema.