Svarbiausias pokytis naujausiuose 4 cl. variklio Valtra A105 (105 AG) ir A115 (115 AG) modeliuose – neliko įprastos mechaninės pavarų perjungimo svirties. Nuo šiol keturių pakopų „powershift“ transmisija valdoma tik elektroniniu būdu.
Abu modeliai siūlomi tik su HiTech 4 transmisija, suteikiančia 16+16 arba 32+32 pavaras. Pajėgumą, kaip ir anksčiau, generuoja 4,4 l darbinio tūrio AGCO Power Etapo V deginių emsijų standartus atitinkantis variklis, tačiau gamintojas pasirūpino ir daugybe kitų patobulinimų.
Tarp jų – nauji nuožulnūs aliumio laipteliai patogesniam patekimui į kabiną, pedalu valdoma vairo kolonėlės reguliavimo funkcija, LED darbo žibintai bei 70 % didesni galinio vaizdo veidrodėliai, užtikrinantys geresnį matomumą. Patobulintos oro kondicionavimo ir šildymo sistemos, o virš galinio lango sumontuota sandarinimo juosta apsaugoti nuo dulkių.
Degalų bakas padidintas iki 200 litrų, siūloma ir plieninio bako versija. Taip pat abu traktoriai gali būti komplektuojami su gamykloje sumontuota 2,5 t keliamosios galios priekine pakaba – mechaniniu arba elektroniniu valdymu.
Kaip ir didesniuose Valtra modeliuose, dabar A105 ir A115 galima gauti su ISObus bei automatinio vairavimo paruošimu, o papildomai siūlomas ir 9 colių SmartTouch Extend lietimui jautrus ekranas.
Visi minėti atnaujinimai skirti tik dviem 4 cl. virš 100 AG A serijos modeliams. Trijų cilindrų A75, A85 ir A95 versijos kol kas lieka su tradicine pavarų svirtimi.