Horsch Maschinen GmbH šiemet sukanka 40 metų, per kuriuos įmonė tapo viena iš pirmaujančių pasaulyje žemės ūkio technikos gamintojų ir modernių dirvos įdirbimo, sėjos ir pasėlių priežiūros sprendimų generatorių.
Kompanija buvo įkurta 1984 metais Sichenhofe netoli Švandorfo, kur iki šiol yra įsikūrusi įmonės centrinė būstinė. Tačiau pirmieji Michael Horsch pasiekimai siekia kur kas ankstesnius laikus. Siekdamas įgyvendinti savo ūkininkavimo be plūgo viziją, jis sukūrė Seed-Exactor – tiesioginės sėjos mašiną. Ši naujovė paklojo Horsch Maschinen GmbH įkūrimo pamatus.
Svarbus lūžis dar jaunos įmonės istorijoje buvo sienos Berlyno griūtis 1989/1990 m. ir su tuo susijęs rytų šalių atsivėrimas, leidęs didesniems ūkiams pradėti taikyti vakarietiškas technologijas. 2000-aisiais Horsch intensyviai įsitraukė į specifinio žemės dirbimo projektus ir pristatė Terrano, Tiger ir Pronto - tris svarbias žemės dirbimo ir sėjos produktų linijas, kurios vis dar nuolat tobulinamos.
2011 metais įsikūrus Horsch Leeb Application Systems GmbH produktų asortimentą papildė pasėlių priežiūros technologijos ir mašinos. Tačiau pirmieji bendri Horscho ir Leeb projektai prasidėjo jau 1990-ųjų pabaigoje, kai buvo sukurtas pirmasis savaeigio purkštuvo prototipas. Su pneumatiniu trąšų barstytuvu Leeb Xeric įmonė įžengė į tręšimo technologijų sritį.
Ankstesniais metais didžiausias dėmesys buvo skiriamas produktų asortimento plėtrai ir įvairinimui, siekiant pateikti sprendimus skirtingiems žemės ūkio poreikiams visame pasaulyje. Horsch daugiausia dėmesio skyrė internacionalizacijai ir naujų rinkų plėtrai. Per pastaruosius penkerius metus darbuotojų skaičius visame pasaulyje išaugo dvigubai iki beveik 3300.
Stiprėjant klimato kaitos procesams, tikslumas tapo viena iš pagrindinių ateities temų ir užduočių. Viena iš priemonių šiuo atžvilgiu yra skaitmeninimas, kurio nauda ir potencialas įmonėje vaidins dar didesnį vaidmenį.
Žvelgiant iš pasaulinės perspektyvos, autonominio vairavimo projektai taps vis svarbesni. Šių technologijų kūrimas ir diegimas kai kuriose rinkose intensyviai vykdomas. Glaudus ryšys su klientu ir intensyvūs nuomonių mainai, diskusijos būdingi Horsch nuo pat kompanijos įkūrimo. Taigi vienas iš didžiųjų tikslų – būti dar arčiau klientų, geriau juos suprasti ir nuolat kurti naujus, inovatyvius sprendimus.