New Holland teigia, kad naujausioje SmartTrax vikšrų sistemoje esantys pažangūs paslankūs atraminiai ritinėliai ir vibraciją slopinanti pakaba pagerina atnaujintų didelės galios lankstinių T9, kurie dabar pasiekia 40 km/val. greitį, važiavimo kokybę.
Nauja vikšrinė važiuoklė galima T9.520, T9.580, T9.615, T9.655 ir T9.700 (vardinė galia nuo 475 iki 645 AG) 2025 m. modeliuose. Gamintojo teigimu, integruoti skaidrūs vikšrų sistemos stebulės dangteliai supaprastina kasdienę priežiūrą, o automatinis vikšrų juostų įtempimas padeda pailginti jų tarnavimo laiką. Pažeminta vikšrinė važiuoklė leido degalų bako talpą padidinti 47 % iki daugiau kaip 1 700 l.
Įrengti ir nauji įlipimo į kabiną laipteliai. Jie automatiškai pasisuka taip, kad jei traktoriaus abi dalys nėra lygiagrečios, būtų lengviau įlipti ir išlipti iš kabinos.
Neskelbiama apie jokius variklio pokyčius, tad tikėtina, kad visi penki SmartTrax modeliai yra varomi tuo pačiu 6 cl. FPT Cursor 13 varikliu, generuojančiu 699 AG. Spėjame, kad Case IH turi išimtines teises į CNH Industrial variklį FPT Cursor 16, kuris naudojamas Quadtrac 715 traktoriuje (didžiausia galia 778 AG).
Beje, penki New Holland T9 SmartTrax PLM Intelligence modeliai bus prieinami tik Šiaurės Amerikoje ir Australijoje. Deja, nežinome, ar planuojama juos atgabenti į Jungtinę Karalystė ar Europą.