Menu




SULKY, SKY ir PROLOG prekės ženklų pavadinimai tampa vienu – SKY AGRICULTURE

Naujienos 31.08.2023   

SULKY, SKY ir PROLOG prekės ženklų pavadinimai tampa vienu – SKY AGRICULTURE


Pristatomas naujas pavadinimas sujungia tris gilias tradicijas turinčius prekės ženklus po vienu pavadinimu - SKY AGRICULTURE. Prancūzijos Burel šeimos valdomų prekės ženklų transformacija, prasidėjusi prieš 10 metų - baigėsi. Ši transformacija tai ne tik paprastas vardo ir naujų mašinų spalvos pakeitimas, tai naujas Burel grupės identitetas vedantis į dinamiškų inovacijų pateikimą visos Europos žemdirbiams.

2022-2023 m. Sulky, Prolog ir Sky prekės ženklams yra rekordiniai su konsoliduota 85 mln. eurų apyvarta, tačiau tai įmonės plėtros nesustabdo, o Burel šeima tęsią verslo evoliuciją.

Koks pagrindinis SKY Agriculture pavadinimo tikslas? Būti visada šalia „rytojaus“ ūkininko su inovatyviais sprendimais ir mašinomis, kurios atliepia naujausias Europos tvaraus ir išmanaus ūkininkavimo strategijas.

„Neskubėti, apgalvoti ir daryti veiksmus teisinga eiga, tai yra mūsų DNR. 2018 m., sukūrėme komunikacijos kanalą „Farming together“, kuris leido pradėti materializuoti visų trijų prekės ženklų Sulky, Sky ir Prolog apjungimą. Ši evoliucija tęsėsi ir 2020 m., įmonių viduje reorganizavome ir restruktūrizavome pardavimų, po pardaviminio aptarnavimo, atsarginių dalių padalinius, - paaiškina Julien Burel, Burel grupės Prezidentas. - Kalbant paprastai, pirmiausia susitvarkėme namų vidų prieš perdažant išorines sienas ir šiandien išdidžiai pristatome naujo prekės ženklo gimimą – SKY Agriculture".

SKY Agriculture yra sutrumpinta ir visiems aiški SULKY (SULKY) pavadinimo versija, su šiuo pavadinimu žvelgiama į ateitį ir požiūriu išlikti sėkmingais dar ateinančius 20 metų.

„Tai, kad mums sekasi nereiškia, kad nieko keisti nereikia. Mūsų prekių ženklų grupė pasiekė įspūdingus rezultatus pastaraisiais metais, tačiau viskas gali greitai keistis, kaip tai parodė neseniai įvykę įvykiai, kaip Covid-19 pandemija ar karas Ukrainoje. Reikia išlikti dėmesingais rinkoje. Apjungdami tris prekės ženklus po vienu pavadinimu, mūsų tikslas būti rinkoje ateityje ir siūlyti sprendimus, kurie atliepia kylančius aplinkosauginius ir socialinius iššūkius", - priduria David Guy, kompanijos Vykdantysis direktorius paaiškina. 

Vieno prekės ženklo strategija taip pat leis SKY Agriculture prisitaikyti prie kintančio Europos technikos tiekėjų pasiskirstymo: technikos pardavėjų rinka tampa vis labiau koncentruota, mažėjant atstovų skaičiui. SKY Agriculture prekės ženklas taip pat yra koncentruotas į grupės eksporto augimą. Nors 40 % pardavimų jau yra realizuojami už Prancūzijos ribų, tikslas yra pasiekti 50 % eksporto apimtis pasinaudojant savo tyrimų ir bandymų diegiamomis technologijomis, kurių pagrindiniai kriterijai yra: tikslumas, technologija, energijos sąnaudų efektyvumas ir agronominės žinios.

Su naujuoju SKY Agriculture, nebelieka mėlynos, žalios ir raudonos spalvos! Visa nauja technika bus grafito pilkos ir titano baltos spalvos, kurios privalumai, kad visa technika derinsis prie bet kokio traktoriaus!

 

 



Jums turėtų būti įdomu


Naujienos

Joskin investuoja į gamybos plėtrą

Joskin investuoja į gamybos plėtrą

Srutų ir mėšlo transportavimo bei paskleidimo ir kitos įrang...

Naujienos

Įmonė Agrokoncernas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos žaliuoju aljansu

Įmonė Agrokoncernas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos žaliuoju aljansu

Agrokoncernas stiprina partnerystes su šalies mokslininkais...

Naujienos

Dotnuva Baltic pristato juostinę sėjamąją SUMO

Dotnuva Baltic pristato juostinę sėjamąją SUMO

Dotnuva Baltic toliau pildo atstovaujamos technikos portfelį...