Menu




Deutz-Fahr atnaujino 7 serijos traktorius

Technikos naujienos 09.08.2021   

Deutz-Fahr atnaujino 7 serijos traktorius


Modernizuoti Deutz -Fahr 7 serijos traktoriai (7250 TTV ir 7250 TTV HD - Heavy Duty) turi nuožulnesnį variklio gaubtą ir paaukštintą kabiną, kad pagerėtų matomumas. Kiti Vokietijoje pagamintų traktorių atnaujinimai apima variklį, atitinkantį Etapo V deginių emisijų reikalavimus, ir naują transmisiją.

Atnaujinti traktoriai komplektuojami su bepakopėmis Compound TTV transmisijomis. T7760 transmisija, įrengta 7250 TTV HD, kaip ir 8280 TTV, o 7250 TTV naudojama T7560 transmisija. Abi hidrostatinės transmisijos yra panašios konstrukcijos ir dabar turi patobulintus mechaninius komponentus bei naują programinę įrangą geresniam pagreičiui ir didesniam sukimo momentui pasiekti.

Transmisija, pagaminta Lauingeno gamykloje Vokietijoje, galima 40, 50 ir 60 km/val. versijų (40 km/val., esant 1200 aps./min. variklio sūkiams, o 60 km/val., esant mažau kaip 1800 aps./min.). Pavarų dėžėje yra PowerZero aktyvaus stabdymo sistema, taip pat PowerSuttle valdymo įranga ant vairo kolonėlės ir porankio.

Deutz TCD 6.1 variklis išvysto didžiausią 247 AG galią ir 1072 Nm sukimo momentą. Po išmetamųjų dujų apdorojimo SCR, DOC ir DPF jie atitinka Etapo V deginių emisijų reikalavimus. Alyvos keitimo intervalai buvo pailginti iki 1 000 valandų (variklis) ir 2 000 valandų (transmisija ir hidraulika). Naujajame degalų bake telpa 505 l dyzelino.

Taip pat yra didesnio skersmens galinės padangos (2,05 m) ir keliamoji galia padidinta iki 6,5 t. Bendras traktoriaus svoris yra 15,5 t (7250 TTV) ir 16 t (7250 TTV HD). Siekiant pagerinti saugumą kelyje, galima sumontuoti pažangią priekinės ašies pakabą ir sausojo tipo diskinius stabdžius. Apsisukimo spindulys taip pat sumažėjo beveik dviem metrais iki 5,95 m.

Priekinės traukės keliamoji galia yra 5,45 t, o Dual Speed priekinis kardaninis velenas užtikrina 1000–1000 ECO greitį. Galinėje dalyje taip pat galimi darbinio 500/1000 veleno greičiai. 7250 TTV galinė pakaba yra 10 t keliamosios galios, o 7250 TTV HD gali pakelti šiek tiek daugiau, 11,1 t.

Naujai sukurtas porankis nėra vienintelis „MaxiVision“ kabinos pakeitimas, kuriame taip pat gali būti sumontuota pažangi pneumatinė pakaba, praktiškas montavimas papildomiems monitoriams ir pasukama sėdynė. Naujasis palydovinis imtuvas SR20 GNSS RTK užtikrina automatinį apsisukimo galulaukėse.

Galima sumontuoti hidraulinius arba pneumatinius priekabos stabdžius, o pažangus priekabos stabdžių valdymas (aTBM) optimizuoja priekabos stabdžių veikimą. Abu modeliai gali būti komplektuojami su papildomu LED apšvietimo rinkiniu.

 



Jums turėtų būti įdomu


Technikos naujienos

New Holland atnaujina T9

New Holland atnaujina T9

New Holland teigia, kad naujausioje SmartTrax vikšrų sistemo...

Technikos naujienos

Reguliuojami Valtra traktorių darbiniai žibintai

Reguliuojami Valtra traktorių darbiniai žibintai

LED darbiniai žibintai su reguliuojama šviesa pirmą kartą pr...

Technikos naujienos

Naujausias Axial-Flow serijos javų kombainas AF11

Naujausias Axial-Flow serijos javų kombainas AF11

Pagaliau Case IH visų laikų didžiausias javų kombainas išvyd...