Menu




Šimtasis John Deere traktorius – jau pas pirkėjus

Įvykiai 20.05.2021   

Šimtasis John Deere traktorius – jau pas pirkėjus


DOJUS agro tęsia ilgametę tradiciją – nuo 2008-ųjų šventiškai pristato šimtąjį traktorių naujam savininkui. Vakar tokia staigmena surengta ūkininkui Edmundui Baracevičiui, su šeima ūkininkaujančiam Kelmės r. Kelmiškiai įsigijo išskirtinį keturių vikšrų galiūną John Deere 9570RX.

Tai jau penktasis John Deere traktorius Baracevičių šeimos valdomame 800 ha augalininkystės ūkyje, kuriame auginami tradiciniai augalai (pupos, rapsai, kviečiai ir kiti). Kartu su keturiomis Edmundo atžalomis ūkyje dirba dar 6 samdomi darbuotojai. „Žmonių netrūksta, bet reikėjo geros traukos galios, našios ir patikimos mašinos. Kas be ko, neatsiejama naujos technikos įsigijimo dalis – patikrintas techninis aptarnavimas, – John Deere 9570RX pasirinkimo motyvus nurodo ūkio galva. – Svarbus ir dar vienas veiksnys, paskatinęs investuoti būtent į DOJUS agro atstovaujamą John Deere techniką – patrauklus ir ekonomiškai naudingas John Deere Finance finansavimo pasiūlymas, kuriuo mes ir pasinaudojome“.

 

Pastaruoju metu jubiliejiniu apvaliu skaičiumi pažymėtu traktoriumi paprastai tapdavo populiariausios John Deere 6 serijos atstovai. Pasak DOJUS agro Žemės ūkio technikos pardavimų padalinio vadovo Ryčio Riškaus, tai, kad šiemet jubiliejinis įsigytas itin didelio galingumo modelis nėra atsitiktinumas. „Nors ir nežymiai, bet ryškėja didesnio galingumo ir našesnių mašinų pardavimai, nes ūkiai stambėja, tad ir auga tokios technikos poreikis“, – pastebi R.Riškus.

John Deere 9570RX išvysto didžiausią 628 AG galią ir vadinamas tikru našumo etalonu. 9RX važiuoklės konstrukcija specialiai suprojektuota dideliam našumui bet kokiomis sąlygomis. Edmundo įsigytas traktorius sukomplektuotas su 762 mm pločio vikšrais, kurie užtikrina 55 747 cm² atraminį plotį. Dėl savo keturių vikšrų važiuoklės ir šarnyrinio vairavimo traktorius puikiai manevruoja drėgnoje dirvoje bei nežaloja jos galulaukėje.

Didžiausiai traukai užtikrinti naudojamas 15 l darbinio tūrio 6 cl. variklis ir e18 PowerShift transmisija, kuri turi 10 pavarų nuo 3,5 iki 14 km/val. Traktoriuje yra sumontuotas CommandCenter 4600 serijos 10 colių valdymo monitorius, kuriame aktyvuotas AutoTrac automatinis vairavimas ir Section Control sekcijų valdymas. Itin tikslų GPS ryšio signalą užtikrina SF6000 imtuvas.

Traktoriuje taip pat yra JDLink telematikos ir duomenų perdavimo sistema, kuri kartu su sumontuotu 4600 serijos monitoriumi leidžia nuotoliniu būdu stebėti vaizdą jame. Visus agronominius duomenis nuotoliniu būdu galima perkelti į Operacijų Centrą ir juos analizuoti baigus darbus.

Vikšrinių mašinų svarbiausi privalumai – didesnė sukibimo jėga, geresnis slankumas, mažesnis dirvos slėgimas. Vikšrai yra 20 % ilgesni, todėl sumažėja sąlyčio su žemės paviršiumi laikas, o eksploatavimo trukmė iki nusidėvint pailgėja 20 %. Važiuoklės konstrukcija pagaminta iš itin patvaraus, sustiprinto plieno. 9RX tempimo galia didesnė, palyginti su traktorių padangomis IF800/70 R38 netgi su dvigubais ratais. Visa tai pagerina sukibimą su dirva drėgnomis sąlygomis, sumažina praslydimą ir padidina stabilumą. DOJUS agro šiemet Lietuvoje jau pardavė tris keturių vikšrų John Deere milžinus, pernai Lietuvos ūkininkai įsigijo penkis.

„100-tasis gegužės mėnesį parduotas traktorius - džiuginantis įvykis. Rinka gyvybinga ir kol kas negerų ženklų nematyti. Jei antrasis pusmetis nepateiks jokių netikėtumų, tikimės, kad šiemet Lietuvoje bus registruota 1 000-1 100 traktorių. Mes tikimės atsiriekti apie 25 % traktorių rinkos“, - atsargiais planais dalijasi DOJUS agro Žemės ūkio technikos pardavimų padalinio vadovas.

Jo nuomone, tikėtina, kad šiemet rinka turėtų būti geresnė nei pernai. Grūdų supirkimo kainos aukštame lygyje ir šiemet, o pasėliams kol kas irgi netrūksta nei drėgmės nei šilumos. Tiesa nėra viskas taip gražu, kaip gal būt gali pasirodyti. Pasak R. Riškaus, technikos gamintojus pasivijo pirmojo karantino pasekmės – dėl sustabdytos prieš daugiau kaip metus komponentų gamybos dabar pradeda jų trūkti, vėluoja pristatymas, tad ir traktorių gamybos terminai ilgėja. „Jei anksčiau užsakytam traktoriui pagaminti, priklausomai nuo komplektacijos ir modelio, standartiškai reikėdavo 3-4 mėnesių, tai šiandien šis terminas pailgėjo iki pusės metų ar net daugiau, - sako R. Riškus. – Taigi, tai gali turėti neigiamos įtakos galutiniams metų rezultatams“. 

Tiesa, DOJUS agro nemažai traktorių užsako iš anksto, bandydama numatyti rinkos poreikį ir apsirūpinti paklausiausiomis ir populiariausios komplektacijos mašinomis. „Lengviausia parduoti tą daiktą, kurį turi sandėlyje, kurį pirkėjas gali pamatyti ir pačiupinėti. Tad mes stengiamės palaikyti traktorių sandėlį optimalų, kad galėtume pataikyti į pirkėjų poreikius. Be to, siūlome ir palankias finansavimo sąlygas. Didžioji dauguma ūkių, jei neturi didesnių statybinių investicinių projektų, pasinaudoja mūsų pasiūlymu ir įsigyja techniką be pabrangimo“.

 



gallery image
gallery image

Jums turėtų būti įdomu


Įvykiai

Einböck dvigubina gamybos pajėgumus

Einböck dvigubina gamybos pajėgumus

Po dvejus metus trukusių statybų visu pajėgumu pradeda veikt...

Įvykiai

Jūsų laukia „Ką pasėsi...2024“

Jūsų laukia „Ką pasėsi...2024“

Kauno rajone esantis Akademijos miestelis šiomis dienomis u...

Įvykiai

10 000-toji Western Fabrications puspriekabė – į Lietuvos ūkį

10 000-toji Western Fabrications puspriekabė – į Lietuvos ūkį

Nors į kitas šalis išvežama apie 90 proc. Mažeikių r. veikia...