Menu




Dotnuva Baltic paslaugų kokybę patvirtino Case IH tarptautinio lygio įvertinimas

Įvykiai 23.02.2021   

Dotnuva Baltic paslaugų kokybę patvirtino Case IH tarptautinio lygio įvertinimas


Siekdama užtikrinti aukštus klientų aptarnavimo standartus ir rinkai teikti kokybiškas serviso paslaugas Dotnuva Baltic jau nuo 2016 metų yra prisijungusi prie Case IH tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“, kuris vienija Europoje Case IH prekės ženklą atstovaujančias įmones. 2021 metus Dotnuva Baltic atstovybės pasitiko su pagerintu rezultatu – „Profesionalaus atstovo“ lygio vertinimu. 

Kasmet pagrindinėse Dotnuva Baltic atstovybėse ir filialuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliekamas organizacinių procesų vertinimas. Tikrinamas ir vertinamas produktų valdymas, pardavimo komandų darbas, serviso paslaugų kokybė, specialistų mokymai, serviso darbo priemonės, rinkodaros veikla, Case IH prekės ženklo įvaizdis ir reklama, prekybos vietų ženklinimas ir klientų aptarnavimo principai. 

2020 metais „Profesionalaus atstovo“ lygiu įvertintos ne tik pagrindinės ir didžiausios atstovybės, įsikūrusios Dotnuvoje (Lietuva), Jelgava (Latvija) ir Tartu (Estija), bet ir kiti devyni įmonės filialai Baltijos šalyse – Pasvalys, Plungė, Joniškis, Vilkaviškis - Lietuvoje, Valmiera, Jekabpils, Saldus – Latvijoje, Rakvere ir Viljandi – Estijoje. 

„Galime didžiuotis, kad programoje dalyvaujame kaip lygiaverčiai profesionalai. Patirties semiamės iš tarptautinių ekspertų ir savo procesuose turime galimybę taikyti inovatyvius sprendimus. Tuo pačiu ši programa – svarbi motyvacija kasdieniame mūsų komandos darbe, nes kiekvienas pasiekimas ar įdiegta naujovė prisideda prie aukštesnio lygio įvertinimo,“ - sako Dotnuva Baltic vykdantysis direktorius Dangis Valaitis. 

„Red Excellence“ programa apjungia Case IH prekės ženklą atstovaujančias įmones Europoje. „Red Excellence“ programa parengta remiantis tarptautine praktika, kuri užtikrina vienodai aukštų aptarnavimo standartų diegimą produkto lygmenyje, pardavimuose, servise, rinkodaroje. Pagrindinis tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“ tikslas – maksimaliai profesionalus klientų aptarnavimo lygis kiekvienoje Case IH atstovybėje.

„Tikime, kad augantį lygį ir profesionalumą jaučia ir mūsų klientai. Žemės ūkio aptarnavime svarbus greitis, aiškumas ir aptarnavimo kokybė. Teisingai sudėlioti procesai leidžia tai pasiekti. Džiaugiamės, kad mūsų pagrindinėms atstovybėms ir filialams suteiktas toks aukštas įvertinimas. Tai reikšmingas žingsnis, kuris užtikrins tolimesnę sėkmę - būti pirmiausiai pasirenkamu žemės ūkio verslo partneriu Baltijos šalyse,“ – ateities viziją brėžia bendrovės Dotnuva Baltic atstovas.

Lietuva, Latvija ir Estija yra tarp 400 Case IH Europos šalių atstovybių, kurios kasmet dalyvauja „Red Excellence“ programoje. Case IH kompanija siekia, kad 100 proc. šio gamintojo techniką parduodančių ir aptarnaujančių atstovų Europoje turėtų pagrindinį „Sertifikuoto atstovo“ lygį, 50 proc. – „Profesionalaus atstovo“ ir 5 proc. – „Master“ lygį.

Pirmojo lygio „Sertifikuoto atstovo“ statusas atstovybei reiškia, kad ji atitinka pagrindinius Case IH prekės ženklo kokybės reikalavimus pardavimų, rinkodaros, įvaizdžio ir serviso srityse. Serviso vertinimas rodo, kad kompetentingi organizacijos darbuotojai klientui užtikrina serviso paslaugas po pardavimo, turi pakankamai įrankių ir įrangos, o serviso patalpos atitinka būtinus techninius reikalavimus. 

Antruoju „Profesionalaus atstovo“ lygiu vertinamos atstovybės kokybiniai parametrai yra aukštesni už vidutinius. Tai užtikrina labai gerą kliento aptarnavimą pardavimo metu ir po pardavimo. Toks atstovas klientui gali pasiūlyti profesionalius sprendimus, įsigijus visą „Case IH“ techniką. Tokia atstovybė pripažįstama eksperte, gebančia nuosekliai vystyti į bet kurio kliento poreikius orientuotą profesionalią partnerystę. 

Trečiąjį „Master“ lygį pasiekę atstovai demonstruoja aukščiausio lygio pasiekimus ir klientui suteikia išskirtinai kokybišką aptarnavimą. Toks atstovas rinkai siūlo naujoves, formuoja kliento požiūrį į Case IH prekės ženklą ateityje, pirmasis išbando naujas sistemas ir technologijas, padedančias tobulinti ir vystyti prekės ženklą. 

D. Valaitis džiaugiasi, kad kai kuriose atstovybės (kaip Jelgavos ir Pasvalio) atskirose kategorijose gavo netgi „Master“ lygio rezultatus. „Tai rodo, kad esame teisingame profesionalumo kelyje ir gebame sėkmingai koordinuoti programos įgyvendinimą visose trijose Baltijos šalyse“, - teigia jis ir tikisi, kad profesionalų komandos ir toliau užtikrins nuoseklią, vienodai profesionalią ir kuo geresnę klientų patirtį.“

 



Jums turėtų būti įdomu


Įvykiai

Einböck dvigubina gamybos pajėgumus

Einböck dvigubina gamybos pajėgumus

Po dvejus metus trukusių statybų visu pajėgumu pradeda veikt...

Įvykiai

Jūsų laukia „Ką pasėsi...2024“

Jūsų laukia „Ką pasėsi...2024“

Kauno rajone esantis Akademijos miestelis šiomis dienomis u...

Įvykiai

10 000-toji Western Fabrications puspriekabė – į Lietuvos ūkį

10 000-toji Western Fabrications puspriekabė – į Lietuvos ūkį

Nors į kitas šalis išvežama apie 90 proc. Mažeikių r. veikia...