Menu




Fendt meta rimtą kortą: naujoji 800 Vario

Technikos naujienos 03.09.2025   

Fendt meta rimtą kortą: naujoji 800 Vario


Prieš didžiąją Agritechnica 2025 parodą Fendt  kelia ūkininkų ir žemės ūkio paslaugų teikimo įmonių pulsą. Vokiečiai traukia iš rankovės vieną svarbiausių savo premjerų – visiškai naują 800 Vario
Apie naująją 800-ąją rinkoje kalbėta jau senokai, ir, kaip tikėtasi, ji nieko bendra neturi su ankstesniu S4. Tai visiškai nauja karta – su Agco Power varikliu, Fendt Drive transmisijos koncepcija ir visa eile smulkių, bet labai praktiškų inžinerinių patobulinimų.

Siūlomi trys modeliai – 826, 829 ir 832. Kaip sufleruoja skaičiai, tai susiję su vardine galia, o Dynamic Power sistema gali pridėti dar 23 AG, kai transmisijos galia eikvojama tokiems komponentams kaip ventiliatorius ar oro kondicionierius. Vis dėlto Fendt specialistai pabrėžia – tai nėra tradicinis galios padidinimas, nes ši funkcija gali įsijungti praktiškai bet kuriuo momentu, nepriklausomai nuo greičio ar hidraulinės sistemos apkrovos. Operatorius turėtų to net nepajausti.

Kaip ir Vario 600–1000 serijose, aušinimo ventiliatorius stumia orą per radiatorių bloką, padėdamas Agco Power Core 80 varikliui išlikti optimaliame režime. 8,0 l darbinio tūrio variklis turi kintamos geometrijos turbiną, o galingiausias 832 modelis išvysto iki 1 680 Nm sukimo momentą, esant 1 200–1 400 aps./min. Žinoma, variklis atitinka Etapo V deginių emisijų standartus (su DPF, DOC ir SCR).

Fendt 800 Gen 5 serijoje montuojama nauja TA250 transmisija ir VarioDrive – sprendimas, pirmą kartą pasirodęs dar 2015 m. su 1000 serija. Paprastai tariant, priekinė ašis turi atskirą pavaros sistemą, leidžiančią ratams suktis greičiau nei galiniams. Tai pagerina sukibimą slystant bei posūkiuose. Didžiausias greitis – 60 km/val., esant 1 450 aps./min. (50 km/val. – ties 1 250 aps./min.).

Paruoštas darbui traktorius sveria apie 10 t. Galima papildomai uždėti po 1 000 kg ant kiekvieno galinio rato ir naują 2,2 t priekinį svorį. Bendras leidžiamas svoris – 17,5 t, o naudingoji apkrova – 7,5 t.

Naujosios serijos ratų bazė – 302 cm (7 cm ilgesnė nei S4). Bendras ilgis – 5,65 m, aukštis – 3,35 m (su 2,15 m galiniais ir 1,65 m priekiniais ratais). Prošvaisa – 65 cm.

Galios tiekimo velenai (PTO) – 540/1000 aps./min. esant 1 750 aps./min., kai variklis taip pat pasiekia maksimalią galią. Ekonomišku režimu (540e/1000e) variklis dirba vos ties 1 550 aps./min. 

Galimi 165 ir 220 l/min. siurbliai arba abu kartu, užtikrinant iki 385 l/min. alyvos srautą. Pagrindinės jungtys, elektros lizdai ir net ISObus yra išdėstyti kairėje pusėje patogesniam prijungimui. Maksimalus srautas per jungtis – 140 l/min. Power Beyond jungtys dabar – plokščio paviršiaus tipo.

Kabina perimta iš 900/1000 serijos, tačiau Fendt dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė darbui naktį. Su UltraVision paketu įrengiami net 32 žibintai, dauguma kurių spinduliuoja po 4 400 liumenų. Specialūs lęšiai leidžia keisti šviesos atstumą, o galingumą galima reguliuoti 5 laipsniais skirtingoms zonoms. Galima visiškai išjungti atskiras zonas, pavyzdžiui, dirbant šalia smulkintuvo ar kombaino. Be to, keturi apšvietimo profiliai leidžia greitai perjungti nustatymus, nekeičiant jų kiekvieną kartą. Net švyturėliai integruoti į kabinos stogo kampus.

Naujam Fendt 800 Vario užsakymai jau priimami, o pirmieji traktoriai ūkius turėtų pasiekti iki šių metų pabaigos.



Jums turėtų būti įdomu


Technikos naujienos

12,5 m Pöttinger Terradisc HT 12000 diskinis skutiklis

12,5 m Pöttinger Terradisc HT 12000 diskinis skutiklis

Tinka įvairioms užduotims – nuo ražienų skutimo iki sėjos gu...

Technikos naujienos

Kverneland pristato Alentix – naujos kartos trąšų barstytuvą

Kverneland pristato Alentix – naujos kartos trąšų barstytuvą

Į laukus su dar didesne talpa – naujasis Kverneland Alentix...