Menu




Atnaujinta Massey Ferguson 8S serija - sugrįžo Xtra

Technikos naujienos 10.07.2025   

Atnaujinta Massey Ferguson 8S serija - sugrįžo Xtra


Xtra vardas sugrįžta į Massey Ferguson techniką, šįkart atgaivintas kartu su atnaujinta 8S serija. Tai – ne esminis modelių pakeitimas, o labiau išbaigtas patobulinimų rinkinys. Galia išliko nepakitusi: šešių modelių serija vis dar aprėpia 205–305 AG diapazoną.

Svarbiausi pokyčiai – programinės įrangos atnaujinimai, skirti gerinti Dyna-7 ir Dyna-E transmisijų darbą. Taip pat įdiegti tam tikri „savisaugos“ algoritmai – jie padeda sumažinti nereikalingus pavarų perjungimus, ypač kai operatorius dažnai kaitalioja darbinį diapazoną ar „pereina“ per visus pavarų perjungimo žingsnius.

Pavyzdžiui, naudojant Dyna-E automatiniu režimu, sistema stengiasi praleisti persidengiančius pavarų perjungimo žingsnius – vietoje visų 28 pavarų (4 diapazonai po 7 pavaras), lauko režime ji naudoja 21, o transporto režime – 22 perdavimo santykius. Važiuojant keliu sistema gali pradėti, tarkim, nuo penktos pavaros, tada iš 1E pereiti tiesiai į 2D, vėliau į 3B, praleidžiant nereikalingus žingsnius. Lauko režime – ta pati logika. Operatorius visada matys, kokioje iš 21 ar 22 pavarų tuo metu dirba traktorius – tai rodoma A statramstyje įmontuotame ekrane. Žinoma, vis dar galima naudoti ir rankinį valdymą, bet kai tepalas įšyla iki darbinės temperatūros, automatinė Dyna-E veikia itin sklandžiai, o skirtumai tarp diapazonų jaučiami minimaliai. Stumiant valdymo svirtį pirmyn, sistema automatiškai siekia didesnio greičio.

Dyna-7 transmisija veikia panašiai, išnaudoja greičio suderinimą, tačiau robotizuoti perjungimai šiek tiek juntamesni nei Dyna-E dvigubos sankabos sistemoje. Gilinantis į nustatymus galima reguliuoti pagreitėjimo ir sulėtėjimo dinamiką. Taip pat įmanoma nurodyti, kad sistema nekeistų diapazono – naudinga dirbant su galingos traukos reikalaujančiais padargais, kai nuolatinis šokinėjimas tarp diapazonų būtų nenaudingas.

Ši programinė įranga jau diegiama ir anksčiau pagamintiems mechaninėmis transmisijomis aprūpintiems 8S modeliams.

Tačiau Xtra pavadinimas apima ne vien programinę įrangą. Įdėmūs žvilgsniai greičiausiai pastebėjo ir išorinius pokyčius, palyginti su 2020 m. debiutavusiais 8S modeliais. Akivaizdžiausi iš jų – juodos šoninės skydinės ir priekinė grotelė, taip pat plonesnis išmetimo vamzdis, toks kaip 9S serijoje, pagerinantis matomumą.

Kad pagerėtų variklio aušinimas, padidinta variklio dangčio galinėje dalyje esanti ventiliacijos anga (tarp kabinos ir variklio). Į pasirenkamos įrangos sąrašą įtrauktas ir reversinis ventiliatorius, kurį galima įjungti tiesiai iš kabinos. Šis sprendimas ne tik padeda išlaikyti švarą, bet ir prisideda prie efektyvesnio degalų naudojimo – vėdinimo galia pritaikoma prie realių aušinimo poreikių.

Dar vienas Xtra patobulinimas – nauji LED darbo žibintai. Jų galima sumontuoti tiek, kad apšvietimas apimtų visą traktorių. Taip pat atnaujinti du rankiniu būdu valdomi hidrauliniai vožtuvai, prie kurių dabar integruota slėgio išleidimo funkcija.

Be to, viena iš smulkesnių, bet praktiškų naujovių – uždegimo rakto vietos pakeitimas. Nuo šiol jis yra nebe priekyje, o dešinėje vairo kolonėlės pusėje – tai sprendimas, padėsiantis išvengti nepatogumų, kai raktas kliūdavo už operatoriaus kelio.

Tiek naujienų apie 8S Xtra – šie atnaujinti traktoriai jau pradėti gaminti Beauvais gamykloje.

 



Jums turėtų būti įdomu


Technikos naujienos

Atnaujinama Valtra penktos kartos A serija

Atnaujinama Valtra penktos kartos A serija

Suomijos traktorių gamintojas Valtra paskelbė atnaujinęs sav...

Technikos naujienos

Bednar pristato naują12,3 m pločio Galaxy GE volą

Bednar pristato naują12,3 m pločio Galaxy GE volą

Čekijos gamintojas Bednar pristatė naują Galaxy GE 12300 vol...