Trys Massey Ferguson TH teleskopiniai krautuvai dabar galimi su naująja Dyna-CT transmisija: TH.6534, TH.7038 ir TH.8043.
Ši transmisija užtikrina sklandų ir efektyvų mašinos darbą bei leidžia operatoriams lengvai valdyti krautuvo greitį ir kryptį be būtinybės spausti sankabą. Visuose trijuose modeliuose yra tie patys varikliai, ta pati keliamoji galia ir maksimalus kėlimo aukštis kaip ir kituose šios serijos modeliuose, tačiau juose sumontuota nauja bepakopė transmisija.
Dyna-CT transmisija suteikia galimybę sklandžiai keisti pavaras be sankabos, užtikrinant didesnį darbo efektyvumą ir komfortą. Kadangi nėra mechaninės pavarų dėžės, naujoji transmisija leidžia operatoriams pasirinkti greičio diapazoną važiuojant, net traukiant ar stumiant sunkius krovinius, pasirenkant 0–40 km/val. arba maksimalaus 20 km/val. greičio diapazonus mygtuku, esančiu valdymo svirtyje.
Pagerinta ir pati kabina, yra daugiau erdvės, sumažintas triukšmo lygis. Geros kokybės apdaila užtikrina komfortišką darbo aplinką net ir ilgesnių darbo valandų metu. Integruotas 5 colių spalvotas ekranas aiškiai rodo svarbiausią informaciją, o papildomas 7 colių jutiklinis ekranas leidžia lengvai valdyti įvairias funkcijas, įskaitant vairavimo režimus ir hidraulikos srautus.
Dyna-CT modeliuose taip pat yra maksimalaus greičio ribotuvas, automatinis variklio užvedimas ir išjungimas, pastovaus greičio palaikymo sistema ir dinaminis traktoriaus valdymas. Įjungus pastarąjį, važiavimo greitis nustatomas akceleratoriaus pedalu. Variklis ir transmisija valdomi automatiškai, kad keičiantis darbinei apkrovai variklio apsukos būtų minimalios.
Maksimalaus greičio ribotuvas leidžia nustatyti ir išsaugoti maksimalų važiavimo greitį. Idealiai tinka mažiau patyrusiems operatoriams arba darbui vietose, kur važiavimo greitis ribojamas. Terminale galima nurodyti maksimalų greitį nuo 1 iki 40 km/val. ir nustatyti slaptažodį, kad būtų išvengta neleistinų pakeitimų.
Sustabdymo ir užvedimo režimu operatorius gali nustatyti neveiklumo laikotarpį nuo 1 iki 20 minučių, po kurio variklis išsijungia, o krautuvas pereina į budėjimo režimą.