Menu



Pirmasis traktorius pasaulyje, įveikęs Morocco Desert Challenge – Massey Ferguson 8S

Įvykiai 25.04.2025   

Pirmasis traktorius pasaulyje, įveikęs Morocco Desert Challenge – Massey Ferguson 8S


Massey Ferguson, AGCO priklausanti kompanija, išdidžiai skelbia, kad Massey Ferguson 8S Dyna E-Power tapo pirmuoju traktoriumi, įveikusiu prestižines „Morocco Desert Challenge“ ralio lenktynes.

Specialiai modifikuotas traktorius finišavo 75 vietoje iš 144 dalyvių ir užėmė ketvirtą vietą tarp sunkvežimių. Šis išskirtinis pasiekimas patvirtina MF 8S modelio patikimumą, universalumą ir techninį pasirengimą veikti net pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis.

„Tai istorinis momentas – MF 8S įrodė, kad žemės ūkio technikai įveikiami ir ekstremalūs iššūkiai, – teigia Jérôme Aubrion, Massey Ferguson rinkodaros direktorius Europai ir Artimiesiems Rytams. – Šis projektas yra puikus bendradarbiavimo tarp kliento, atstovo ir prekės ženklo pavyzdys.“

Traktorius buvo modifikuotas lenktynėms pritaikytu apsauginiu karkasu, papildomu degalų baku, specialiomis Michelin padangomis bei lenktynių sėdynėmis su saugos diržais. Padangos naudotos su centrine pripūtimo sistema, galinčia pripūsti padangas arba išleisti iš jų orą per 3,5 minutes. Jame išliko originali Dyna E-Power dvigubos sankabos transmisija, leidusi maksimaliai efektyviai naudoti 400 AG galią sudėtingame reljefe. Modifikuoti valdikliai, nepriklausoma galinė ir priekinė hidraulinė sistema, modifikuota priekinė pakaba, 75 km/val. didžiausias greitis, šoniniai langai buvo pakeisti į polikarbonatinius, bei įdiegtos veidrodinių kamerų sistemos.

MF 8S pritaikymas iš aukščiausios klasės žemės ūkio traktoriaus į lenktynėms paruoštą mašiną iš dalies buvo Kufferagri Sàrl direktoriaus Gilles Kuffer nuopelnas. Jis teigia, kad traktoriaus transformacija į lenktyninį automobilį buvo neįtikėtinas inžinerinis iššūkis.

„Tai buvo įspūdingas nuotykis, sujungiantis išteklius ir įgūdžius bendram tikslui. Dalyvavo ne tik operatoriai; tai buvo visos komandos darbas, kuri leido traktoriui kiekvieną dieną vėl važiuoti į priekį. Publikos dėmesys ir entuziazmas taip pat buvo tikras malonumas“, – sako G. Kuffer.

Karštomis Maroko dykumos sąlygomis svarbų vaidmenį suvaidino unikalus MF 8S Protect-U dizainas, kuriame tarp variklio dangčio ir kabinos yra 24 cm tarpas – jis sumažino šilumos perdavimą į darbo aplinką. Kabina, turinti 6,6 m² stiklo plotą ir 3,4 m³ vidaus tūrį, buvo pakankamai erdvi, kad joje būtų galima įrengti dvi sportines sėdynes su šiek tiek paslinkti vairavimo sistema.

Operatoriams vėsą palaikė 14 oro kondicionavimo angų, išdėstytų strategiškai visoje kabinoje. Unikali Protect-U konstrukcija taip pat optimizavo variklio aušinimą – oras įsiurbiamas iš už variklio, o ne iš priekio kaip įprasta, todėl į sistemą patenka švaresnis oras, o pagrindinis oro filtras mažiau apkraunamas.

Nuo pat MF 8S pristatymo 2020 m., šis traktorius įgijo universalaus lauko ir transporto darbams pritaikyto traktoriaus reputaciją. Modelį varo 7,4 litro darbinio tūrio AGCO Power variklis, kuris šioms lenktynėms buvo specialiai perprogramuotas 400 AG galiai pasiekti.



Jums turėtų būti įdomu


Įvykiai

Pažymėta vieno moderniausių Europoje karvių fermų komplekso statybų pusiaukelė

Pažymėta vieno moderniausių Europoje karvių fermų komplekso statybų pusiaukelė

Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, Agrokoncerno įmonių grupė...

Įvykiai

Claas pagamino 250 000 žoliapjovių

Claas pagamino 250 000 žoliapjovių

250 000-oji Claas žoliapjovė neseniai buvo išgabenta Bad Sau...